A The Body Shop és a TOURMIX közös erőfeszítésekkel dolgozik a zöldebb városok megteremtéséért.
A The Body Shop és a Tourmix együttműködése egy innovatív, fenntartható vásárlási élményt kínál számodra. Csatlakozz te is a modern és tudatos vásárlók közé!
A városi élet és a környezetvédelem egyre több ponton fonódik össze. Ezt bizonyítja a The Body Shop és a TOURMIX közös projektje, amely példát mutat arra, hogyan lehet a tudatosságot a mindennapok részévé tenni. A céljuk, hogy a fenntarthatóságot elérhetővé tegyék mindenki számára, vonzó és élményszerű módon.
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat- és környezetbarát, természet ihlette kozmetikumokkal foglalkozó The Body Shop és a zöld logisztikai startup, a TOURMIX. A hét magyarországi üzlettel és több mint tíz éves hazai múlttal rendelkező kozmetikai lánc és a városi fenntarthatóságot erősítő kezdeményezés képviselői úgy látják, hogy kölcsönösen új szintre tudják emelni a tevékenységüket.
A The Body Shop és a TOURMIX közös küldetése, hogy a fenntarthatóságot mindenki számára vonzóvá és elérhetővé tegyék. Nem csupán a környezetbarát működésükre helyeznek hangsúlyt, hanem olyan vásárlói élményt kínálnak, amely meggyőzheti az embereket arról, hogy a fenntarthatóság beépítése a mindennapokba nemcsak szükséges, hanem kifejezetten izgalmas is. A vegán kozmetikumok és az emberközeli, rugalmas futárszolgáltatás révén mindannyian átélhetjük, hogy a zöld életmód nem lemondásokat jelent, hanem új élményekkel és lehetőségekkel gazdagíthatja életünket.
A TOURMIX, innovatív magyar logisztikai startup, a modern világunk kihívásaira válaszol: az e-kereskedelem folyamatosan növekvő környezeti terheket ró ránk és városainkra. A rohanó életstílusunkban az online vásárlás alapvető igénnyé vált, amelyet sem eltüntetni, sem figyelmen kívül hagyni nem lehet. Viszont lehetőségünk van arra, hogy átalakítsuk és fenntarthatóbbá tegyük ezt a folyamatot.
A kezdeményezéshez már több mint 1000 mixer csatlakozott, akik nap mint nap bizonyítják, hogy létezik fenntartható és rugalmas módja a városi házhoz szállításnak. Ha egy mixer minden munkanap végén, átlagosan csupán 5-8 perc kitérővel kiszállít egy csomagot, azzal egy hónapban nagyjából 20-22 000 Ft-ot kereshet, éves szinten ez a szám akár 264 000 Ft is lehet. Nem meglepő tehát, hogy a The Body Shop érdeklődését is felkeltette a szolgáltatás.
„A TOURMIX arra törekszik, hogy élhetőbb és fenntarthatóbb városokat teremtsen, míg a The Body Shop az etikus termelés és a társadalmi felelősségvállalás élharcosa. Együttműködésünk egy olyan értékalapú szövetséget alkot, amely lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy tudatos döntéseket hozzanak a termékek eredetétől kezdve egészen a környezetbarát kézbesítésig. Ez a partnerség megerősíti a TOURMIX küldetését: zöldebb, közösségközpontú logisztikai megoldások kidolgozását. Számunkra nem csupán szakmai elismerés, hogy egy ilyen világszerte elismert és elkötelezett márka választott minket, hanem egyértelmű jelzés arról is, hogy jó irányba haladunk az élhetőbb városok és fenntarthatóbb jövő felé” – mondta dr. Bagdy Márk, a TOURMIX társalapítója.
A The Body Shop az egyik első olyan vállalat volt a nemzetközi és magyar piacon, amely a zászlójára tűzte az állatkísérlet-mentes kozmetikumok gyártását. Korábban jellemző volt az a szemlélet, miszerint az állatkísérletek megelőzése csak a vegán életmódot követő fogyasztók számára fontos, azonban ma már egyre inkább bekerült a köztudatba ennek a jelenségnek a környezetre gyakorolt hatása is.
Egy állatkísérletekkel foglalkozó laboratórium energiaigénye tízszer nagyobb, mint egy ugyanolyan méretű irodáé. Az állatkísérletek emellett hatalmas mennyiségű veszélyes hulladékkal járnak, sőt, a levegőt és a vizeket is szennyezik. A kemikáliákkal érintkező állati szövetek és laboratóriumi eszközök rendkívül mérgezőek a környezetünk számára, és magas károsanyag-kibocsátással járnak. Ebből kifolyólag egyre több vásárló igyekszik olyan termékeket választani, amelyeket nem teszteltek állatokon, akár a veganizmus, akár a fenntarthatóság iránti elköteleződés miatt.