Az elektromos Range Rover garantáltan felülmúlja az elvárásaidat.
A homokdűnék meghódítása hamarosan a legtermészetesebb élménnyé válik az elektromos Range Roverrel, amelynek bemutatója már a küszöbön áll, hiszen az utolsó simításokat végzik rajta. Ráadásul, a dizájnja is egy cseppet ismerősnek tűnhet a rajongók számára.
Miközben a Jaguar éppen megpróbálja újra feltalálni önmagát, addig a Land Rover szétválasztott márkái a jól ismert úton haladnak tovább. A Defenderből nemrég jött meg a csúcsmodell, az Octa, a nagy Range Rover pedig hamarosan tisztán elektromos hajtású változatban is bemutatkozik. A leleplezésére egy kicsit még várnunk kell, de most egy előzetesben egész sokat megtudhattunk az újdonságról.
Az elektromos Range Rover valószínűleg megőrzi a benzines változat vonásait, hiszen az álcázatlan prototípusok fotói alapján alig észlelhetőek a különbségek. Ez a dizájn várhatóan a modell egyik legnagyobb vonzereje lesz, hiszen a Range Rover klasszikus eleganciáját és presztízsét ötvözi a modern, jövőorientált hajtáslánccal.
Az akkumulátor elhelyezésére vonatkozóan még nem sok információ áll rendelkezésre. Az azonban már biztos, hogy a teljesítmény terén komoly versenytárs lehet, sőt, bizonyos helyzetekben akár a benzines motorokét is túlszárnyalja. A benzines modellek közül az SV változat a legkiemelkedőbb, amely 625 lóerős V8-as motorral büszkélkedhet, és mindössze 4,5 másodperc alatt képes elérni a 100 km/h sebességet.
Sardzsa közelében teszteli a prototípusokat a Range Rover, ez Dubaj és Abu-Dzabi után az Egyesült Arab Emírségek harmadik legnagyobb városa. Az Al Badayer sivatagban, ahol 50 Celsius-fok a hőmérséklet, és 90 százalékos a páratartalom, akár 90 méter magas homokdűnéken küldik fel padlógázon, és ezt ötször egymás után meg kell csinálnia anélkül, hogy csökkenne a teljesítménye. Szívós elektromos autó lesz, az biztos.