Megérkezett Magyarországra a modern szülőség új dimenziója – bemutatkozik az Adinish első budapesti bemutatóterme!
Megnyitotta kapuit Budapesten az Adinish gyerekbolt, amely egy igazán egyedi és stílusos helyszín a szülők és leendő szülők számára. Itt mindenki felfedezheti a legújabb trendeket és különleges termékeket, amelyek segítenek a gyermeknevelés örömteli és kreatív élményében.
A stílusos szülőség új otthonra lelt Magyarországon a romániai Adinish vállalat frissen megnyílt budapesti bemutatótermében. A II. kerület szívében található showroom nem csupán prémium gyerekbútorokat és kiegészítőket kínál, hanem egy inspiráló közeggel is várja azokat a szülőket, akik a dizájn és a funkcionalitás terén sem hajlandók kompromisszumot kötni. A márka célja, hogy a családi élet első lépései is esztétikus, fenntartható és egyedi módon valósuljanak meg, mindezt a tudatos választás és a nemzetközi tervezői megközelítés szellemében.
Hírességek és népszerű influenszer jelenlétében, egy látványos eseménnyel nyitotta meg első magyarországi showroomját az Adinish. A gyermekes családok számára ezzel nemcsak világhírű márkák váltak elérhetővé hazánkban, hanem egy új életmód-koncepció is. A romániai vállalat alapítói szerint ugyanis a gyermekek érkezésekor elengedhetetlenné váló tárgyak lehetnek egyben egy modern, kortárs otthon designelemei is. Ezt tükrözi a Budapest második kerületében lévő, exkluzív bemutatótér is, amely a cég nemzetközi terjeszkedésének első, de aligha utolsó állomása.
Adina Foldager, az Adinish alapító-vezérigazgatója így nyilatkozott: "Tapasztalataink alapján sokan vannak, akik a szülői szerepbe lépve sem kívánják feladni a stílus, az otthonuk harmóniája és a lakberendezési trendek iránti elkötelezettségüket. A gyermek érkezése természetesen jelentős változásokat hoz az életükben, de mi arra törekszünk, hogy a dizájn és a funkcionalitás közötti egyensúlyt megőrizzük. Prémium termékeink és inspiráló showroomjaink révén ez a célunk."
A cég Bukarest, Kolozsvár és Temesvár után nyitott bemutatótermet Budapesten. Az 500 négyzetméteres üzletben szezononként változó enteriőrrel és személyes tanácsadással várják a stílus és a praktikum ötvözetét kereső szülőket.
Az Adinish palettáján 35 nemzetközi márka kínálatából több mint tízezer termék található, melyek közül számosat kizárólag ők forgalmaznak. A budapesti showroomban felfedezhetjük a holland Joolz ergonomikus babakocsijait, a dán Sebra időtálló gyerekbútorait, valamint a belga Kidywolf kreatív játékait. Ezen kívül a Britax Römer, a Leander, az Oliver Furniture és a Kid's Concept termékei is gazdagítják a választékot.
"A prémium minőség, valamint a dizájn és a funkciók terén támasztott magas követelményeknek való megfelelés mellett a fenntarthatóságot is kiemelt szempontként kezeljük a választékunk összeállításánál. Ennek megfelelően kizárólag a környezettudatosságot és az etikus gyártást szem előtt tartó, a társadalmi felelősségvállalásban is élen járó márkákkal működünk együtt" - engedett betekintést az Adinish stratégiájába az alapító-vezérigazgató.
Adina Foldager a nemzetközi expanzióval kapcsolatban elárulta, hogy Magyarországot az első külföldi helyszínüknek választották, mert a román piaccal való párhuzamok alapján úgy vélik, hogy egyedi koncepciójuk itt is sikerrel járhat. Az Adina tervei között szerepel, hogy a következő években további üzleteket nyissanak Budapesten és az ország nagyobb városaiban. Ezen kívül az itteni tapasztalatokat a jövőbeli célországok kiválasztásakor is figyelembe fogják venni.