Feltárult, melyik vasútvonal teljesít a leggyengébben a MÁV hálózatán - a vármegyei utasok számára ez bizony nem lesz örömteli hír.
 
A vonatok pontossága sokat javult az előző esztendőhöz képest
A MÁV-csoport ismét összeállította havi jelentését, amelyben a vasúti és autóbuszos közlekedés megbízhatóságát elemzik. A vasúttársaság kiemelte, hogy a vonatok pontosabb érkezése ellenére, a Keleti pályaudvar felújítása miatt ideiglenesen zárva volt.
Az új mozdonyokkal kevesebbet késnek a MÁV járatai
Örömteli hír, hogy az ország legforgalmasabb állomásának kivételével továbbra is pozitív irányba fejlődött a menetrendszerűség szeptemberben - áll a közleményben. A MÁV tájékoztatása szerint a vasúti közlekedés pontosságának növekedése a modern mozdonyok üzembe helyezésének, valamint a legproblémásabb pályaszakaszok tervezett felújításának eredménye.
Ismét a legvégén kullog az egyik vármegyei csapat.
A MÁV statisztikái szerint a belföldi vonatok 80%-a érkezett meg időben. Kiemelkedett a mezőnyből a Szeged-Hódmezővásárhely vonal, amely lenyűgöző 98,4%-os pontossággal büszkélkedhet. Sajnos a vármegyénket érintő vonalszakaszok jelentősen elmaradnak ettől a teljesítménytől. A forgalmas Budapest-Szolnok-Debrecen-Záhony vonal ezúttal is a legrosszabb teljesítményt nyújtotta, mindössze 71,98%-os pontossági arányával.
Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója, egy izgalmas videóban osztja meg velünk a vasúttársaság legújabb mozdonyának bemutatását.





