Felmerült volna a vevők felháborodása a szupermarketben, ha a cég nem tünteti fel külön a péksütihez tartozó információkat.


Vicces szituációt szült egy szupermarket promóciója, azt pedig tudjuk jól, hogy a vásárlók haragja bármikor le tud csapni.

A karácsonyi vásárlási láz minden évben eléri a csúcspontját, és sokan szinte megszállottan keresik a tökéletes ajándékokat szeretteik számára. Ugyebár rengeteg akció és kedvezmény várja a vásárlókat ilyenkor. Az emberek hajlamosak kihasználni ezeket az ajánlatokat, még akkor is, ha valójában nincs szükségük az adott termékre, szóval erre sem árt figyelni.

Mielőtt belevágnánk a vásárlás izgalmas kalandjába, érdemes előre megtervezni, hogy pontosan mit is szeretnénk beszerezni. Készítsünk egy alapos listát az ajándékokról és termékekről, amelyeket megálmodtunk. Ez nemcsak abban segít, hogy elkerüljük a hirtelen jött impulzusvásárlásokat, hanem lehetővé teszi, hogy tudatosan gazdálkodjunk a pénzünkkel, így elkerülhetjük a felesleges kiadásokat is.

A reklámok különösen hatékonyak lehetnek, és könnyen becsaphatnak minket. A galériánkban megmutatjuk, hogy egy szupermarket milyen vicces szituációba került emiatt.

Related posts