Ezzel a furgonnal a csomagunk fenntartható módon érkezik, még akkor is, ha hegyvidéken élünk!


Hamarosan két hajtott tengellyel is megrendelhető lesz a Ford E-Transit Custom. Kifejezetten hegyvidéki piacokra és vontatáshoz ajánlják.

A 2026 őszén debütáló összkerékhajtású Ford E-Transit Custom modellek izgalmas új lehetőségeket kínálnak a hátsókerék-hajtású változatok mellett. Jelenleg sajnos nem áll rendelkezésünkre több információ, így például arról sem, hogy a várva várt, két villanymotorral felszerelt variáns milyen teljesítményszinteken fog szerepelni a már elérhető három opció (100 kW / 136 LE; 160 kW / 218 LE; 210 kW / 286 LE) között. Az új modellek érkezése azonban már most nagy érdeklődést kelt a piacon.

Jelenleg annyit tudunk, hogy 2026 tavaszán az E-Tourneo Custom buszváltozata mellett debütál az új összkerékhajtású modell is.

Mivel az elektromos összkerékhajtás minimális tömegnövekedést jelent, a valamivel 1 tonna feletti hasznos terhelhetőség várhatóan nem változik. Javulhat viszont a vontatási képesség: jelenleg 2,3 tonna a legnagyobb tömeg, amit az E-Transit Custom mögé köthetünk, a szűkszavú sajtóközlemény azonban többször is említi, hogy csúszós úton, meredek emelkedőn és vontatásnál jelent majd különösen előnyt az AWD (ami, ugye, nem meglepő.)

Nem elképzelhetetlen, hogy a Ford a jövőben olyan megoldásokat kínál, amelyek az összkerékhajtás mellett emelt hasmagasságot és bizonyos szintű terepalkalmasságot is biztosítanak. Ez azt jelenti, hogy a két, külön-külön irányított villanymotorral felszerelt változat nem csupán a városi közlekedés kihívásaira lett tervezve, hanem a földutak és könnyebb terepek meghódítására is alkalmas lehet.

A Ford Pro portfóliójában nem ez az első olyan modell, amely összkerékhajtással rendelkezik; hasonlóan a Transithoz, amelyről a Vezess oldalán található részletes cikkben olvashatunk.

Related posts